Wromak - traktowanie klienta !

Nowości rynkowe a także wasze opinie na temat różnych produktów i usług związanych z akwarystyką.

Moderator: Coari

Awatar użytkownika
Klayman
nieuleczalnie zakręcony
nieuleczalnie zakręcony
Posty: 3361
Rejestracja: 2012-02-21, 11:15
Lokalizacja: Warszawa
Podziękowania otrzymane: 1 raz

Wromak - traktowanie klienta !

Postautor: Klayman » 2017-06-07, 12:52

Witam po długiej przerwie (choć nie od ryb ;))

Miałem ostatnio jazdę z firmą Wromak - w sumie nadal mam, bo sprawa w toku.

Pomijam już, że jak zakupiłem akwarium znalazłem w trzech z pięciu szyb drobne pęcherze powietrza, krzywo wklejone wzmocnienia czy pęcherze powietrza pod silikonem. Nie wspominając o szafce, gdzie trzeba ją przerabiać bo nie można inaczej wstawić filtra i bardzo małych przepustach w pokrywie, które przy odłączonym filtrze uniemożliwiają wymianę choćby grzałki czy jak w moim przypadku belki oświetleniowej.

Ostatnio strzeliła mi belka oświetleniowa. W związku z tym, że uznałem, że naprawa będzie dość kosztowna i nie warta zachodu, więc zamówiłem nową w firmie WROMAK, czyli u producenta. Stwierdziłem, że tak będzie najszybciej i najlepiej - nic bardziej błędnego.

Zamówiłem mailowo belkę oświetleniową T5 do akwarium 120 cm długości. Oczywiście jasne jest, że jeśli nie ma żadnego przecinka, podany wymiar odnosi się do wielkości akwarium a nie do samej belki. Po tygodniu dostaję belkę oświetleniową oczywiście 120 cm długości !!! Do tego jedna lampa pęknięta. Belka była zapakowana w zwykły karton w środku zawinięta w folię bąbelkową czyli w sposób żaden bo wiadomo jak formy kurierskie traktują paczki. Pan w rozmowie telefonicznej powiedział mi, że wysłany przeze mnie mail z zamówieniem był niejasny. Dlaczego więc nie zapytał się zawczasu, zanim wykonali belkę, czy podany przeze mnie wymiar odnosi się do akwarium czy do belki pozostaje dla mnie zagadką. Nie mniej troszkę poczuli się do winy i ustaliliśmy, że zrobią nową belkę do AKWARIUM 120 cm, wyślą mi a tą zabiorą na swój koszt ode mnie. Jak dla mnie było to jedyne rozsądne wyjście. Nie mniej kolejny tydzień czekania a w akwarium egipskie ciemności i rośliny zaczynają intensywnie prosić o światło. Nie wspominając o rybach, które zaczynają zamieniać się w ślepce jaskiniowe.
Po kolejnym tygodniu przychodzi moja belka, otwieram paczkę, podobna sytuacja, tym razem obie świetlówki pęknięte. Dodatkowo jakość wykonania poniżej krytyki. Takiej fuszery dawno nie widziałem. Coś co ma być hermetyczne z jednej strony szpara ponad mm (zdjęcie). Dodatkowo w środku coś brzęczy. Jak się okazało była to 2 mm kulka cyny, która mogła spowodować zwarcie.

Po wysłaniu natychmiast maila do firmy WROMAK, że jaja sobie chyba robią i takiej fuszerki dawno nie widziałem, ponadto chcę zwrot pieniędzy za nowe świetlówki (zakupiłem nowe w OBI za całe 55,98 zł i to dwie - więc wybrałem najtańsze jakie były) Pan z WROMAKu zasugerował, że te lampy sam mogłem rozbić. Nie wiem tylko w jakim celu. Rozbić nowe lampy, żeby zaraz pójść kupić następne? Hmmm co bym na tym zyskał prócz straty czasu i jeżdżenie po mieście w poszukiwaniu lamp ??

Dodatkowo przejścia z kurierem, który miał odebrać pierwszą belkę. Był umówiony na poniedziałek, między 15-19. o rozmowie telefonicznej, ustaliłem, że będę koło 16:30, dzwoniłem do Niego około 16 kilkukrotnie - nie odebrał nawet telefonu. Widać o 16:30 było dla Niego już za późno. Następny dzień rano dzwonię do Niego, że mógłby się pokazać i będę do około 14 w domu. Obiecał, że przyjedzie - oczywiście, nie przyjechał.

Finału jeszcze nie ma, Pan z firmy WROMAK, chce zwrotu belki inaczej mnie straszy jakimiś fakturami :), ja obiecałem, że jak w ciągu tygodnia nie załatwi kuriera i nie oddadzą mi pieniędzy za świetlówki sprzedam belkę z pękniętą jedną lampą (taką otrzymałem) za równowartość zakupionych przeze mnie świetlówek czyli za 55,98 zł, nie jestem magazynem i nie mam gdzie tego trzymać.

Pytanie - czy także mieliście przejścia z tą firmą? Czy produkty tej firmy spełniają Wasze oczekiwania?

Prześlę, jak zresztą obiecałem, link do tego tematu Panu z firmy WROMAK, więc wyrażajcie swoje opinie na temat tej firmy do woli. Niech poczytają. Może wtedy skończy się takie traktowanie klienta no i poprawią jakość swoich produktów !!! To chyba jest najważniejsze.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Pozdrawiam
Klay


Awatar użytkownika
robertwawa
nieuleczalnie zakręcony
nieuleczalnie zakręcony
Posty: 1108
Rejestracja: 2010-10-23, 14:53
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 4 razy
Podziękowania otrzymane: 1 raz

Re: Wromak - traktowanie klienta !

Postautor: robertwawa » 2017-06-07, 13:32

Cześć Pietruś 500 lat minęło :) A tak wracając do tematu to nie wiesz że z Wromaka nic się nie bierze, miałem 2 zestawy i każdy z nich to niedoróbka.
Pozdrawiam Robert.

Awatar użytkownika
Klayman
nieuleczalnie zakręcony
nieuleczalnie zakręcony
Posty: 3361
Rejestracja: 2012-02-21, 11:15
Lokalizacja: Warszawa
Podziękowania otrzymane: 1 raz

Re: Wromak - traktowanie klienta !

Postautor: Klayman » 2017-06-07, 13:37

Co najmniej pińcet lat a my nadal piękni i młodzi ;)

Kupiłem ten zestaw coś koło 2012 roku, widać miałem jakąś chwilę słabości. Żałuję decyzji bo w tej cenie można było coś lepszego kupić.
Pozdrawiam

Klay

Awatar użytkownika
Michał.Ł
zakręcony ponad normę
zakręcony ponad normę
Posty: 554
Rejestracja: 2017-03-01, 15:16
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował: 2 razy
Podziękowania otrzymane: 9 razy

Re: Wromak - traktowanie klienta !

Postautor: Michał.Ł » 2017-06-07, 13:40

Dokładnie ... ja się jeszcze dziwie , że ta firma istnieje. Wszyscy wiedzą , że ma lipną opinie nie bez powodu. No lae chyba mają dość taniooo ? Ile zapłaciłeś za cały zestaw ?? I ile czekałeś na pełną realizacje ?

Awatar użytkownika
Klayman
nieuleczalnie zakręcony
nieuleczalnie zakręcony
Posty: 3361
Rejestracja: 2012-02-21, 11:15
Lokalizacja: Warszawa
Podziękowania otrzymane: 1 raz

Re: Wromak - traktowanie klienta !

Postautor: Klayman » 2017-06-07, 13:42

Michale, z akwarium już nie pamiętam 5-6 lat robi swoje a w moim wieku to już alzhimer przychodzi i chowa wszystko ;)

Na realizację zamówienia belki oświetleniowej czekałem równo tydzień (na każdą ;) )

A tu mail od Pana, który tytułuje się jako specjalista ds. handlu :)

Proszę Pana, belka była zabezpieczona folią i od nas wyszła bez szwanku. Nie zwrócimy żadnych pieniędzy za uszkodzone świetlówki, ponieważ to nie nasza wina, że są one pęknięte. Równie dobrze Pan mógłby je rozbić w domu, więc proszę o zachowanie powagi.
Pozdrawiam

Klay

Awatar użytkownika
Klayman
nieuleczalnie zakręcony
nieuleczalnie zakręcony
Posty: 3361
Rejestracja: 2012-02-21, 11:15
Lokalizacja: Warszawa
Podziękowania otrzymane: 1 raz

Re: Wromak - traktowanie klienta !

Postautor: Klayman » 2017-06-07, 13:58

A to są wg Pana dobrze zabezpieczone świetlówki :)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Pozdrawiam

Klay

lwica79
zakręcony ponad normę
zakręcony ponad normę
Posty: 451
Rejestracja: 2011-09-11, 00:37
Lokalizacja: Biała Podlaska
Podziękowania otrzymane: 1 raz

Re: Wromak - traktowanie klienta !

Postautor: lwica79 » 2017-06-07, 14:37

z jednej strony Twój błąd, bo rzeczywiście firma też nie ma obowiązku wierzyć na piękne oczy . Przed zakupem ustala się kto ponosi odpowiedzialność za wysyłkę- jeśli firma to paczkę musisz sprawdzić przy kurierze , inaczej właśnie takie kwiatki wychodzą.

Inna sprawa, że można by było dyskutować i w sądzie swoje udowodnić, już z tego jak belki były zabezpieczone - czyli nie były wcale i tu powinni przyznać Ci rację bezwzględnie.

trudna sytuacja i życzę pozytywnego rozwiązania.

Awatar użytkownika
dzichu
zakręcony ponad normę
zakręcony ponad normę
Posty: 393
Rejestracja: 2012-02-11, 13:59
Lokalizacja: Toruń
Podziękował: 2 razy
Podziękowania otrzymane: 10 razy

Re: Wromak - traktowanie klienta !

Postautor: dzichu » 2017-06-07, 15:16

Klayman pisze:Michale, z akwarium już nie pamiętam 5-6 lat robi swoje a w moim wieku to już alzhimer przychodzi i chowa wszystko ;)

Na realizację zamówienia belki oświetleniowej czekałem równo tydzień (na każdą ;) )

A tu mail od Pana, który tytułuje się jako specjalista ds. handlu :)

Proszę Pana, belka była zabezpieczona folią i od nas wyszła bez szwanku. Nie zwrócimy żadnych pieniędzy za uszkodzone świetlówki, ponieważ to nie nasza wina, że są one pęknięte. Równie dobrze Pan mógłby je rozbić w domu, więc proszę o zachowanie powagi.
No cóż Piotrek popełniłeś podstawowy błąd :( ,ponieważ odbierając paczkę przy kurierze sprawdzasz zawartość i jeśli jest uszkodzona nie przyjmujesz i kurier musi przy Tobie wypisać stosowny papierek i zabrać towar z powrotem :> .Nie dziwie się, że teraz nie chcą uznać reklamacji,bo podpisując odbiór potwierdzasz,że wszystko było w porządku :cry: .Ja z reguły jak cosik zamawiam ,to biorę opcję :płatne przy odbiorze i gdyby cosik nie tak oszczędzam sobie pisanie ,monitowanie,oczekiwanie i wiele z tym nerwów :!: . Na kuriera trzeba było od razu dzwonić na centralę lub pisać o nierzetelnym kurierze :evil: .Też tak kiedyś miałem,że kurier (Poczta Polska),przez cały tydzień niby dostarczał lecz nie było żadnego awizo,nigdy nie zadzwonił( akurat byłem w domu ,na urlopie) i w końcu oddał .Potem dostaję e-maila z centrali ,że nie odbieram i jeśli dzisiaj nie odbiorę osobiście ,to odsyłają z powrotem . Złożyłem skargę u naczelniczki poczty i.....po dwóch tygodniach otrzymuje z Warszawy e-meila o co mnie biega, proszą o numer przesyłki ,bo nich wszystko było w porządku :evil: :mrgreen: .Fajnie ,że się w końcu odezwałeś i "Stara" Gwardia jednak żyje :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Awatar użytkownika
Klayman
nieuleczalnie zakręcony
nieuleczalnie zakręcony
Posty: 3361
Rejestracja: 2012-02-21, 11:15
Lokalizacja: Warszawa
Podziękowania otrzymane: 1 raz

Re: Wromak - traktowanie klienta !

Postautor: Klayman » 2017-06-07, 15:34

No właśnie nawet jakbym otworzył paczkę przy kurierze i zobaczył, że lampy są uszkodzone, nie oddałbym całej belki. Dwa tygodnie bez światła to trochę długo, z lotosa zostały tylko strzępy, mam nadzieję, że odbije. Ryby także już płochliwe. Nie wiem co byłoby po kolejnym tygodniu. Zwalanie jednak na klienta, że to on sam rozbił świetlówki w domu jest jednak strasznie chamskie i chyba nie przystoi komuś kto zwie się "specjalista ds. handlu".
Pozdrawiam

Klay

Awatar użytkownika
dzichu
zakręcony ponad normę
zakręcony ponad normę
Posty: 393
Rejestracja: 2012-02-11, 13:59
Lokalizacja: Toruń
Podziękował: 2 razy
Podziękowania otrzymane: 10 razy

Re: Wromak - traktowanie klienta !

Postautor: dzichu » 2017-06-07, 16:04

Klayman pisze:No właśnie nawet jakbym otworzył paczkę przy kurierze i zobaczył, że lampy są uszkodzone, nie oddałbym całej belki.
Gdyby firma była by w porządku i byś miał papier,który wystawił by Ci kurier to od razu dzwonisz -piszesz do wysyłającego że otrzymałeś uszkodzony sprzęt i miałem tak ,że firma mnie przeprosiła,mimo że to firma kurierska uszkodziła w transporcie i jeszcze tego samego dnia( nie czekając na papierek) wysyłała do mnie kurierem ponownie i już na drugi dzień rano miałem :shock: :D .Także jeśli tyle się wyczekałeś, to jedna noc by nie zrobiła by różnicy.......no ale gdyby :/Lotos odbije ,jeśli miał system korzeniowy prawidłowy a jeśli była bulwa ,to wogóle sie nie martw :lol:

Awatar użytkownika
Michał.Ł
zakręcony ponad normę
zakręcony ponad normę
Posty: 554
Rejestracja: 2017-03-01, 15:16
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował: 2 razy
Podziękowania otrzymane: 9 razy

Re: Wromak - traktowanie klienta !

Postautor: Michał.Ł » 2017-06-08, 08:45

Co do świetlówek bo również zamawiałem je przez internet i 2 razy przyszły pobite. Były zapakowane w tubę kartonową i folie bom belkową. Mądry kurier i tak je uszkodził bo tuba wyglądała jakby ją drzwiami przytrzasnął. A paczkę bez podpisu zostawił mi przy koszu na śmieci ! Na drugi dzien przyjechał spisał protokół szkody , zdjęcie protokołu wysłałem mms do firmy i wysłali nowa paczkę po 48h. Dlatego zachowanie Wromaku jest co najmniej nie dopuszczalne. Chyba ze wybrałeś wysyłkę pocztą polska paczka ekonomiczna ? Drugi raz z allegro miałem podobną sytuacje jedna były rozbita spisałem protokół szkody i po 3 dniach miałem nową świetlówkę. Nawet nic nie musiałem odsyłać po prostu dosłali mi nową świetlówkę. Jak widać nie zależy im na klientach.

Awatar użytkownika
Michał.Ł
zakręcony ponad normę
zakręcony ponad normę
Posty: 554
Rejestracja: 2017-03-01, 15:16
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował: 2 razy
Podziękowania otrzymane: 9 razy

Re: Wromak - traktowanie klienta !

Postautor: Michał.Ł » 2017-06-08, 08:47

[quote="lwica79"]z jednej strony Twój błąd, bo rzeczywiście firma też nie ma obowiązku wierzyć na piękne oczy . Przed zakupem ustala się kto ponosi odpowiedzialność za wysyłkę- jeśli firma to paczkę musisz sprawdzić przy kurierze , inaczej właśnie takie kwiatki wychodzą.

Inna sprawa, że można by było dyskutować i w sądzie swoje udowodnić, już z tego jak belki były zabezpieczone - czyli nie były wcale i tu powinni przyznać Ci rację bezwzględnie.

trudna sytuacja i życzę pozytywnego rozwiązania.[/quo

Protokół szkody można spisać nawet na drugi dzień bo często paczki odbierają osoby które nie są właścicielami tych paczek. U mnie nawet u sąsiada zostawiają paczki , a czasami pod kubłem jeżeli nie ma pobrania.

Awatar użytkownika
Michał.Ł
zakręcony ponad normę
zakręcony ponad normę
Posty: 554
Rejestracja: 2017-03-01, 15:16
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował: 2 razy
Podziękowania otrzymane: 9 razy

Re: Wromak - traktowanie klienta !

Postautor: Michał.Ł » 2017-06-08, 08:53

Klayman pisze:No właśnie nawet jakbym otworzył paczkę przy kurierze i zobaczył, że lampy są uszkodzone, nie oddałbym całej belki. Dwa tygodnie bez światła to trochę długo, z lotosa zostały tylko strzępy, mam nadzieję, że odbije. Ryby także już płochliwe. Nie wiem co byłoby po kolejnym tygodniu. Zwalanie jednak na klienta, że to on sam rozbił świetlówki w domu jest jednak strasznie chamskie i chyba nie przystoi komuś kto zwie się "specjalista ds. handlu".



Nic nie musisz odsyłać spisujesz protokół szkody wysyłasz mms-a i każda normalna firma dosyła Ci 2 uszkodzone świetlówki i tyle.
A tutaj sklep który polecam dosłali mi połamaną świetlówki bez żadnego problemu pakują w tuby i folie : http://www.zoolight.pl a drugi sprzedający z allegro "olek1972" . Niskie ceny i super rzetelne podejście do klienta polecam sprawdzić paczki przyszły bardzo szybko :) Z tym że jedna firma zabrała paczke do siebie a druga po prostu dosłała na gębę świetlówkę , dzięki czemu zyskali w moich oczach i na pewno do nich wrócę.

Ps. Człowiek uczy się na błędach od jakiegoś czasu wybieram tylko przesyłki pobraniowe. I znam dobrze swoje prawa wiem gdzie dzwonić i pisać skargi. Od tego czasu nie mam już problemów z firmami kurierskimi.

Awatar użytkownika
Klayman
nieuleczalnie zakręcony
nieuleczalnie zakręcony
Posty: 3361
Rejestracja: 2012-02-21, 11:15
Lokalizacja: Warszawa
Podziękowania otrzymane: 1 raz

Re: Wromak - traktowanie klienta !

Postautor: Klayman » 2017-06-08, 17:08

Jak dla mnie, ze strony WROMAKU to zwykłe buractwo .... nic poza tym. Zwalać na klienta, że pobił sobie lampy ... ;)
Pozdrawiam

Klay

Awatar użytkownika
Michał.Ł
zakręcony ponad normę
zakręcony ponad normę
Posty: 554
Rejestracja: 2017-03-01, 15:16
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował: 2 razy
Podziękowania otrzymane: 9 razy

Re: Wromak - traktowanie klienta !

Postautor: Michał.Ł » 2017-06-08, 18:10

No z tym się musze zgodzić :)


Wróć do „Testy, opinie i nowości”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość